- och +

+ Att man är ledig från skolan, självklart. Inga läxor och prov att tänka på. Helt underbart
+ Att man inte har några speciella måsten. Man gör vad man vill och hinner med så himla mycket nu på dagarna när man inte är i skolan största delen av dagen!
 
- Att man tappar rutinerna. När man går i skolan så har man mer vardagliga rutiner liksom. Nu blir allt lite som det blir, både bra och dåligt med det!
- Maten. Herregud säger jag bara. På lov äter jag mest när jag har tid liksom (väldigt dåligt faktiskt) och för att inte nämna allt godis. Mår dåligt när man tänker på hur mycket godis jag tryckt i mig dom här dagarna. Menmen, är det lov och påsk så är det!
 
 
Puss, Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0