Åååh underbart!

Precis kommit hem för en liten stund sen. Fy satan vad jag saknat min säng, det är sjukt. Har haft ett mer än grymt dygn i Stockholm med brudsen men det är alltid skönt att komma hem. Min åsikt om konserten var ungefär som Ellens, den var helt underbar! Lipa som en idiot i början och vakna upp med ont i halsen. Detta var verkligen ett minne för livet och jag har haft så jäkla kul. Kommer verkligen sakna denna lilla resan, konserten och Justin!
 
Men nu är det packa upp, duscha, plugga, sova som gäller. Är äckligt trött och är helt slut i både huvudet och kroppen. Mina ben är verkligen döda så sömn är något jag behöver nu men ska försöka få gjort lite vettigt innan jag somnar. Vi hörs sen, puss Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0