Alive

Precis som Ellen så måste jag säga att det känns skönt att vara tillbaka! Det är inte fören man som nu till exempel tar en paus som man faktiskt inser att det känns rätt tomt att inte blogga, haha.
Hursomhelst så har jag nu kommit hem, var precis ute på en rask promenad med musik i lurarna så nu ska jag ta en snabb dusch sen sätta mig och intensiv plugga en stund. Efter det ska jag se om jag hinner sätta mig och göra lite tidsinställda inför veckan. Lika bra att göra det när man har kvar ideerna, men hinner jag inte idag så blir det prio 1 imorgon. Det lovar jag, puss Ida!
 
Nu blir det ingen ny bild men har hittat min kameraladdare (yey) så ska börja använda kameran mer istället för mobilbilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0