JUSTIN DREW BIEBER - MY HERO ♥

Kan inte fatta att för mindre än 24h sedan så stog jag inne i Globen och såg mitt allt, live. 
Jag kan inte förklara det så att ni förstår, men tänk er att ni har dött och kommit till himlen där allt är perfekt, så kändes det under 2 timmar igår kväll. Jag kan verkligen inte beskriva hur mycket Justin betyder för mig, förstår det inte ens själv.
Konserten var i vilket fall huuur grym som helst, hade gåshud hela kvällen, tog ganska mycket bilder som kommer komma upp i en bildbomb imorgon.
Allt känns som en dröm just nu, det är för bra för att vara sant.
Extra mycket + var att DJ Tay James var där! Höjdpunkten på kvällen var liksom när han skrek "We gon' do it like when I say Justin you say Bieber, JUUUSTIN...".
Ååååh allt var så jävla underbart, trots förseningen, det var värt väntan. Känslan och stämningen kan inte förklaras, framförallt under de gamla låtarna, man får helt enkelt uppleva det själv.
Här kommer några bilder iallafall.
COUNTDOOOWN!!
Svettig bild haha, men jag bjuder.
//ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0