Mina bikinis

Inte för att man behöver bikinis just nu men jag fick lite sommarkänslor och tog fram de som passar.
USA-överdel - Cubus
Vita trosor - Gina Tricot
Turkos överdel - Cubus
Aprikos bikini - Gina tricot
Randig bikini - H&M
Lila bikini - Style by Tyra
 
Jag älskar alla dessa bikinis, trodde dock att den lila skulle vara lite ljusare i färgen när jag beställde den men den är ju fortfarande snygg. Min favorit är nog den aprikosa eller den turkosa överdelen med de vita byxorna, jag vill dock ha en ny, men måste hitta någon riktigt snygg isåfall.
Kommer antagligen inte behöva mer än dessa så vet inte riktigt om jag tycker att det är värt att köpa en ny... vi får se!
//ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0