Ett test

Namn: Ellen
Ålder: 15 år
Längd: 174 cm
Skostorlek: 39
Född: Göteborg
Bor: Göteborg
Gör just nu: svarar på frågor

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Jag är ärlig, sen kan jag inte komma på något
Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte haft något riktigt jobb direkt
När grät du senast: idag
När skrattade du senast: idag
Vem åkte du bil med sist: Mamii
Vem åt du mat med sist: mig själv, haha loner
Vad var du rädd för när du var liten: att mamma skulle dö och att jag skulle bli misshandlad av min framtida man..
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: elitryttare hehe :p
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient? Ingen aning, 5-6 kanske?
Värsta smärtan du råkat ut för: När jag bröt armen, eller nu när jag har problem med ryggen och en nerv eller något har hamnat i kläm i armen, usch.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: När min häst dog, en speciell sak som en kille i mellanstadiet sa om min bror, aldrig varit så sur!
Har du någonsin sportat: Ja
Någon du ser upp till: Justin Bieber, folk som är längre än mig XD skojaaa, nejmen Justin!
Har du varit utomlands någon gång: Ja
Vilken plats var finast: Similand island i Thailand
Har du piercing eller tatuering: nop, hade i öronen och näsan men tror det har vuxit igen tyvärr

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Åh denna var svår, skulle aldrig klara av att inte leva i en lite större stad men älskar att vara på landet på sommaren osv.
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund!!!
Aftonbladet eller expressen: läser ingen av dom
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: Öl om något
Sol- eller skidsemester: Sol
Sverige eller utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Beror på vilken sport
Hockey eller fotboll: Hockey
Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Flyg, fast tåg kan med vara mysigt
Bil eller buss: Bil

//ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0