PLL

Såå, är nu klar med linnet. Ska gå ner och skära upp lite frukt och sen lägga mig och kolla några pll avsnitt innan jag somnar. Ska upp med tuppen imorgon eftersom att jag ska gymma med Ellen och jasmine. Att gå upp tidigt på lov är verkligen inte min grej men I can do it. 
 
Resten av dagen kommer spenderas till att åka till mamma och hämta några saker, sen fixa och greja och åka och handla lite. På kvällen blir det middag och mys med tjejerna. Det är ju trots allt alla hjärtans dag imorgon. Hoppas att ni har några bra planer inför morgondagen. Tycker egentligen inte att det är en sån stor grej med alla hjärtans dag men det är väl kul med en dag där man kan visa extra kärlek till dom i ens närhet. Nej nu ska jag gå ner, vi hörs nog mer imorgon. Godnatt i förväg! Puss, Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0