Random sanningar

1. Jag har insett att jag är jävligt svag för bh:ar och bikinis. Dom två sakerna kan jag verkligen inte få för mycket av.
2. Jag hade aldrig vattkoppor när jag var liten så fick det i sjuan eller något och det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Så så fort jag tänker på vattkoppor mår jag illa och får världens rysningar, fy fan.
3. Jag har börjat äta philadelphia som aldrig förr nu det senaste på rostade mackor, väldigt gott ska jag säga er.
4. Jag skulle vilja färga mitt hår typ svart bara för att se hur det ser ut och om jag skulle passat i det, vågar dock inte göra det och kommer inte göra det men det skulle varit kul.
5. Min största dröm när det gäller framtiden och skolan just nu är att komma in på hulebäck, hoppaaaas.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0