Svar på kommentar

Hej! Fin blogg! Jag har en fråga! Har ni några barndomsvänner som ni fortfarande är riktigt bra vänner med? Någon som ni har kännt i hela era liv? Lite konstig fråga men jag tycker det är väldigt fint när människor har vänner som de känt i hela sitt liv!
Sedan en fråga till. Hur träffades ni?
Tack på förhand
 
Hej på dig söta du, vill först säga att det är jätte kul med sånna här kommentarer och vi uppskattar det mycket. Tycker det här var en bra fråga och ja, jag har en del kompisar som funnits i mitt liv sen lååång tid tillbaka men många som jag umgicks med innan högstadiet har jag ingen kontakt med nu, alls. Och jag tycker det är riktigt tråkigt. Sen kan det ju också bero på att vi alla ändras och vissa personer glider man ifrån pga ingen speciell anledning alls medans andra glider man kanske ifrån för att man blivit för olika osv.
 
Men dom personer som jag bara glidit ifrån för att vi börjat åka klasser, nya umgängen osv dom saknar jag väldigt mycket! Och jag håller med dig om att det är fint med sånna som har en del kompisar som funnits sen dag ett liksom. Så jo några barndomskompisar har jag kvar medans vissa andra har jag tappat kontakten med men älskar dom ändå. Jag antar du menar hur jag och Ellen träffades. Vi träffades första dagen i sjuan då vi börja i samma klass. Innan gick hon ju på åby och jag i lackarebäcksskolan så hade aldrig sett henne innan den dagen.
 
Puss, Ida
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0