Bra avslut på en lång dag!

Sådär. Detta har varit en lång men rolig dag. Efter skolan åkte jag hem en snabbis och sen åkte jag, Ellen och Hannah in till stan. Ellen fick köpt lite saker och jag fick kollat ut ett par jeans som jag nog ska köpa på söndag!

Vi tog sen en fika och bara snacka, efter det skulle vi leta upp drottning blanka skolan och hjälp vad svårt det var. Irrade fram och tillbaka, till höger och vänster men tillslut hitta vi den. Tror att denna skolan kommer bli mitt andra handsval, super mysig!

Kom hem ungefär för 45 minuter sen och har hunnit äta en rejäl middag (var vrålhungrig) och nu ligger jag i ett mysigt bad. Ska plugga och sen gå upp och prata med mamma om mina gymnasieval som jag ska fixa imorgon, jappjapp. Efter det blir det nog sängen, puss Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0