Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför

Oj, denna var svår, men mitt svar blir Perrie Edwards, varför?
Jo, för många anledningar. För det första är hon helt sjukt vacker, skulle dödat för att se ut som henne.
Sen sjunger hon helt underbart, det skulle jag utnyttjat. Hennes stil är också amazing, hade inte haft något emot hennes garderob hehe.
Och sen så har vi ett till vääldigt stort plus, hennes pojkvän. Japp, skulle jag vara henne för en dag vill ni inte ens veta vad jag skulle göra... Okej tolka inte detdär för fel, det gör man.. Aja, stryk det. Skulle iallafall vilja ha hennes pojkvän med, jag är ingen pedofil så bli inte rädda!
//ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0