Min åsikt

När jag och Ellen började blogga tillsammans så hade vi en blogg på myshowroom, vi bytte sen till nattstad och nu är vi här. På blogg.se. Tycker att det ser "snyggare" ut att blogga här OCH ett väldigt stort plus för mig är att blogg.se känns inte lika ytligt. På nattstad fick man kommentarer och folk som skrev till en och ibland (ofta) var det enda dom ville att få sin blogg reklamerad. Dom ville verkligen synas men enligt mig gjorde dom det inte direkt på rätt sätt utan kommentarerna var oftast i stilen: "Fin blogg, men kolla in min och var med och tävla om en iphone!" "Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar eller två"
 
Jag förstår om man vill synas och om man vill att ens blogg ska bli stor men det är väl ändå inte på det sättet man vill bli stor och ihågkommen? Jag kollade aldrig in dom bloggarna som skrev så, dom som gjorde mig intresserade var mer dom som skrev en helt vanligt kommentar. Utan att nämna sin egen blogg på något sätt, då om någon gång blev man ju mer intresserad än av dom som bara gjorde reklam för sina bloggar, gång på gång. Och nu låter det som om jag har något hat mot nattstad men det har jag inte, utan jag ville bara få fram att sånna kommentarer stör mig bara. Nu vet ni detta, puss Ida!
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Fin blogg :)

2013-01-24 @ 16:10:10
URL: http://nattstad.se/marl3n3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0