Om dagen

Har precis ätit lite lax och nu satt på musik och ska börja fixa lite i rummet och så. Plugga också.. Dagen började som ni säkert märkte inte så överdrivet bra och sen vid 2 hade jag och Ellen muntligt nationella prov i engelska, var jävligt nervös men tycker faktiskt att det gick bra så är nöjd!

Nu är jag sjukligt sötsugen men har skurit upp apelsin så får frossa det och hoppas att suget försvinner. Förövrigt är jag ganska sugen på att träna, dom senaste dagarna har det känts som något ska bryta ut men orkar inte vänta mer nu.. Får dra igång träningen i helgen och hoppas på att jag inte blir sjuk helt enkelt! Nej nu ska jag göra något vettigt så hörs vi senare, puss Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0