11 sanningar

❤Är sååå sugen på att skapa en helt ny blogg, själv, med en fräsch design och köra igång med bloggandet på allvar.
❤Just nu är jag hur nöjd som helst med mitt umgänge, finns ingen som "är dålig" för mig, alla ger mig "positiv energi".
❤Jag mår dåligt över min kropp för tillfället, måste måste måste börja röra på mig mer och träna!
❤Nu för tiden relaterar jag mycket mer till djupare låtar, lyssna ofta på lite "seriösare" låtar innan jag ska sova.
❤När jag tänker på något väldigt mycket som jag inte mår bra utav, skriver jag väldigt sällan till någon kompis, eftersom att jag inte vill känna mig jobbig eller vara till problem. Istället skriver jag ner allt för mig själv.
❤För tillfället är jag jättestressad hela tiden, och det händer att jag får ångestattacker osv. Jättejobbigt, vet inte riktigt vad det beror på heller.
❤Jag längtar ihjäl mig till den 19 Juli då Hannah kommer hem ifrån Canada. Har aldrig längtat så mycket efter en människa förut, det är helt sjukt.
❤Jag har två låtar på min "sova-lista" på spotify som jag alltid ryser utav och aldrig tröttnar på. Sad - Maroon 5 och For the first time, live - The Script.
❤Jag tror att den värsta känslan som finns är att känna sig ensam, värdelös och rädd på samma gång, att må dåligt över sig själv på riktigt. Det tror jag, men alla kommer inte uppleva den.
❤Jag har 35 bloggar (!!) som jag läser varje dag.
❤Har panik över att lovet snart är slut och gymnasiet börjar om drygt 1 månad, men har även många roliga saker planerade nu den sista tiden på sommarlovet.
 
//ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka bloggar läser du?

2013-07-16 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0