Dagen

Bloggen har blivit såå tråkig, den enda anledningen till att jag ens fortsätter blogga just nu är att jag vill kunna gå tillbaka och se vad jag har gjort under sommarlovet, haha.
Dagen började iallafall hos Sara, åkte hem och sov en liten stund och åkte sedan och jobbade några timmar.
Vid åtta ungefär mötte jag Andrea, Moa, Sara, Hannah och Cissi upp Albin och Scott. När dom hade åkt hem gick vi till råda där massa från skolan var, det var ganska segt så jag, Lovisa, Hannah, Olivia, Viktor och Anton skulle åka till donken men jag hoppade av på vägen och gick hem istället. Nu har jag krupit ner i sängen och ska kolla på en film, så himla mysigt med regn ändå.

//ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0