Minnen

Så mycket minnen i olika bilder!
 
 
1:a bilden - Detta var i lördags. Då jag, Cissi, Ellen och Moa hade en riktig myskväll på terassen. Kolla film, prata, lyssna på musik och fick besök av Anton och Joel en stund. En riktig sommarkväll!!
2:a bilden - Sveriges nationaldag är denna bilden ifrån. Den firades hos Andrea med tjejerna. Grillade, pratade, hoppa studsmatta, dansade, tog kort. Sjukt lyckad kväll med en hel del skratt. Älskar alla dom tjejerna så äckligt mycket.
3:e bilden - Detta var ändå ett tag sen. En bild från när jag och några tjejer spendera vår kväll vid kära stensjön. På sommaren blir stensjön verkligen som mitt 3:e hem typ. Älskar deeeen
4:e bilden - Och det här var ämne längre sen. I vintras nästan? Inte riktigt kanske. Men denna kvällen var jag med lackarebäckarna (?) hos Daniel. Åt pizza, spela lite olika spel och skratta så jag grät floder verkligen. En toppen toppen kväll!
 
puss, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0