Countdowns

18 dagar - påsklov
Längtar sååå mycket till påsklovet, då är det förhoppningsvis vår och man kan vara ute utan att frysa, skapar härliga minnen och njuter utav att vara ledig, jag älskar påsklov. Bilder från förra året.
35 dagar - Justin live
22 April är det jag längtar till mest av allt just nu, kan fortfarande inte fatta att jag kommer få se Justin på riktigt, efter flera år av fangirlande. Det ska bli så overkligt, kul och allmänt underbart. Gah orkar inte vänta längre.
43 dagar - valborg
Ledigt från skolan igen! Har inte bestämt något men det blir antagligen att hitta på något kul med tjejerna skulle jag tro. Jag och Johanna måste ha badat ute innan April är slut med, så om vi inte har gjort det innan så måste vi göra det på Valborg, det är en "pakt" vi har.
51 dagar - One Direction live
Även om jag inte är en directioner längre så har jag varit det och det ska ändå bli kul att se dom sjunga live, dessutom åker jag med goa tjejer så det kommer säkert bli awesome!
85 dagar - Sommarlov
Behöver nog inte förklara hur mycket jag längtar tills sommarlovet, det gör nog alla. Det låter mycket med 85 dagar men dels så blir det ju vår, och då tycker jag att det känns som att tiden går mycket fortare. Plus att det är jättemycket helger och ledigheter innan sommaren!
//ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0