Födelsedag

Haha vad torr rubrik men har iallfall kommit hem nu. När jag kom innanför dörren så ropa pappa att han tagit fram grillen på terassen. (Hej sommarkänsla) Så nu sker för tillfället årets första grillning och som dom flesta av mina kompisar vet iallfall så finns det ingen väg tillbaka när pappa tagit fram grillen. Hahaha, nejmen då blir det grillad mat nästan varje dag menmen jag klagar faktiskt inte.
Så jag har tagit ut datorn på terassen och satt på massa sommarlåtar medans pappa grillar till honom och Mimmi, åh underbart.
När dom ätit ska jag få mina presenter, så får hoppas på något braaa.
Sen fick jag en rövsnygg bh förut också så ska se om jag kan leta upp kameran och lägga upp lite ordentliga bilder på den här. Men vi hörs mer senare, puss Ida
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0