Ida

Tänkte ägna detta inlägget åt världens bästa Ida som fyller 16 hela år idag, om ni på något sätt har missat det.
Jag har verkligen tur som har fått lära känna henne och blivit så nära henne som jag är, för hon är verkligen en på miljonen. Hon är rolig, snygg, omtänksam, lyssnar alltid på en och kommer med bra råd, lyssnar på en igen och bara visar att hon finns där, även fast hon kanske inte säger någonting.
Även om vi av någon anledning inte skulle vara vänner längre i framtiden (vilket jag absolut inte tror), så kommer jag fortfarande bry mig om dig och älska dig precis lika mycket. Du har en plats i mitt hjärta nu och du är verkligen guld värd, du är den bästa delen av mig.
Nu ska jag sluta vara så djup låter ju som om någon har dött eller nåt haha.
Men vill bara att du ska veta hur glad jag är över att ha dig och jag släpper dig aldrig, gör ditt 16 åriga-år till det bästa och lev YOLO style så in i helvete. Älskar dig som fan, godnatt.

//ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0