Jag lever

 
God förmiddag på er! Har varit vaken sen nio ungefär. Åkte förut och hämtade lite saker hos pappa och nu har jag precis gjort pannkakor till lunch, så gott.
Ska göra en hel slöjdredovisning nu som jag ska lämna in imorgon, annars är det rätt lugnt med läxor denna veckan tror jag. Så efter det blir det filmmys, ska bara ta det lugnt idag och ikväll ska jag avsluta helgen med ett härligt bad med hårinpackning, ansiktsmask osv. En riktigt typisk söndag helt enkelt.
Har inte heller någon måndags ångest, tack gode gud. Fyller ju år på onsdag, vi slutar också tolv då. Sen på fredag är vi lediga, då börjar alltså vårat påsklov! Jag behöver verkligen det, så denna veckan kommer nog bli rätt härlig.
Puss, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0