Låt mig sovaaa

Hej! Har kommit hem för ett tag sen. Efter skolan åkte jag hem till cissi och ellen, sen hängde jag med cissi och lovisa på en promenix upp till glasbergsskolan där vi hämta lovisas lillebror och sen drog jag mig hem. Klarade allt av skoldagen men nu är jag helt slut. I kroppen och huvudet. Ska lägga mig en timme eller något haha och sen dra igång med plugg. Vill verkligen bli helt frisk. Hatar när man bara går runt och känner sig allmänt off.
 
Jag hoppas att ni haft en bra dag och får en fortsatt bra onsdag. Vi hörsa mer under kvällen, puss Ida
Förövrigt vill jag verkligen bli brun, få en härlig sommarbränna men får väl hålla ut några månader till helt enkelt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0