Lovisa

Detta inlägget ska jag tillägna världens bästa Lovisa som fyller 16 år idag!
Det känns som att vi har hållt ihop forever nu, men det är jag tacksam över och det ska bli så mycket mer.
Vi har gått igenom sååå mycket genom åren, både bra och dåliga saker, vi har bråkat så mycket så jag trott att vi aldrig skulle blivit vänner igen. Men jag är jävligt glad över att vi blev det och nu känner jag att våran vänskap är starkare än någonsin.
Jag älskar dig såååååså mycket världens absolut bästa, du är så himla underbar.
Nu taggar vi sommaren, kvällen och alla grymma år vi har framför oss, puss på dig och GRATTIS PÅ 16 ÅRS DAGEN.

//ellen


Kommentarer
Postat av: lovisaaaa

Åh, blev så glad när jag såg detta! Du är verkligen bäst!! Och ja, som du sa så har vi verkligen gått igenom mycket, men jag är glad över det för att nu är vi super nära! Jag älskar dig jätte mycket, tack så mycket älskade du!!! Sommaren 2013 kommer bli bäst. Riktigt söta bilder också, sjukt va gamla!
Love uuuuu

2013-03-15 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0