Svar på 2 nya och 2 gamla kommentarer

Såg idag att vi har glömt att svara på två kommentarer, så jag tänkte göra ett snabbt inlägg nu.
 
Hej! Fin blogg! Jag har en fråga! Har ni några barndomsvänner som ni fortfarande är riktigt bra vänner med? Någon som ni har kännt i hela era liv? Lite konstig fråga men tycker det är väldigt fint när människor har vänner som de känt i hela sitt liv! 
Sedan en till fråga. Hur träffades ni? 
 Tack på förhand
 Svar: Tack!
Jag har två barndomsvänner som jag fortfarande har kontakt med och umgås med ganska mycket. Evelina som jag har känt sedan jag var 1 dag ungefär, och Nicolas som jag också har känt väldigt länge.
Vi träffades när vi började i samma klass i sjuan, först var vi inte så bra vänner men i åttan blev vi tightare.
Åh,jag förstår precis hur hon känner sig..
Lider med henne! 
Hörde att ni fått en ny i eran klass vad tycker ni om henne? 
Jätte fin blogg
 Svar: Den som senast började i våran klass är Hannah, kändes som hon var en del av klassen redan innan så det var inga problem. Hannah är min bästa vän och så sjukt underbar på alla vis, älskar henne! ❤
Åh jag med hjärtat!!! Saknar våren, tiden och DIG!! Puss från lille mig <3 /jasmine
Svar: Detta var ju ingen fråga men jag svarar här ändå eftersom att Jasmine inte har någon blogg.
Saknar allt med, men vi får träffas så fort jag blir frisk, älskar dig babe ❤
 
Vilka var du med där? :)
Svar: Med Cecilia, Ida och Jasmine :)
//ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni några mer barndoms kompisar kan du berätta om dom och hur ni träffades och så ni är jätte fina också
;)

2013-03-21 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0