Hur är jag som person?

Häromdagen skrev jag såhär till några olika kompisar, tänkte att det kanske var kul att veta, både för er och mig, hur dom ser mig som person och vad dom tycker om mig.
Här är svaren jag fick:
Johanna: Okej så jag tänker skriva detta smset om dig då Ellen, jag tycker du är en underbar bästa vän och jag hoppas och vet att vi alltid kommer att hålla ihop vad som än händer för det lyckas vi alltid gör även om vi någon gång börjar bråka. Och nu kommer detta smset bli väldigt långt efter som du skrev er "kärleks brev" till mig i julas och detta är väl mitt tillbaks. Vi har känt varandra Forever känns det som men vi har alltid lika kul tillsammans och jag kan bara säga att jag blev så glad att höra att ni hade blivit oroliga när den där grejen hände hahah! Inte för att ni blev oroliga utan för att ni brydde er och jag blev så glad att jah nästan började gråta kan jag säga för du betyder så otroligt mycket för mig.
Om du hade försvunnit eller dött så vet jag inte vad jag skulle ta vägen hade nog dött jah med! Och ahah jag suger på att skriva sånt här det är därför det kommer suga. Men om jag ska beskriva dig med ord så är det :
Underbar, humoristisk, generös, vacker! Och du är en av mina bästa vänner, älskar dig ! ❤❤❤❤
 
 
Victor: Bästa Ellen!
Du är en jättefin person och en grym personlighet som alltid finns där och som man kan lita på till tusen!
Du har ett grymt utseende & kropp även fast du inte tror det själv ibland!
Finns mer men kollar hockey nu :p❤
 
Andrea: Ellen är en väldigt speciell person och det säger jag med kärlek i rösten! Nej men seriöst så är hon inte någon jag mött tidigare, hon har så mycket härliga idéer och många mål i livet som jag definitivt tror hon kommer att klara, hoppas särskilt att hon lyckad med att bli Hipster!
Jag måste även beundra hennes förmåga att engagera sig i band och artister, hon har till och med lyckats göra mig till en Little Mixer!
Men känner även att jag måste varna er lite för er,hon älskar att ta dom förjävligaste smygbilderna någonsin! Men när hon inte gör det så är hon en wonderful person som är expert på att lysa upp ens dag!
Ellen är helt enkelt en väldigt rolig människa som inte är rädd att vara sig själv och säga vad hon tycker och allt detta gör henne till en älskad nära vän som jag finns här för i vått och torrt trots att antalet fula bilder på mig ökar med ca 347 st varje gång vi syns 😘
 
Ida: Elleeeeen är en av mina närmsta kompisar. Hon har precis som mig ett rätt hett temprament men hon är riktigt jäkla underbar. Hon är fin, snäll, omtänksam, förstående och unik. Hon är jävligt stark som person och klarar av det allra mesta. Hon finns alltid där och hjälper än när man behöver hennes hjälp, utan att ens behöva be om det så finns hon där, hon har alla egenskaper som behövs plus några till och för mig så är hon perfekt både på in och utsidan, jag älskar henne ❤
 
Hannah: Världens bästa Ellen!
Finns alltid där för en och bryr sig. Sjukt bra vän, även om du gillar att jävlas och sådant så kan man inget annat än att älska dig. Man kan vara mig själv med dig och jag är glad att du är ungefär som jag. Väldigt väldigt konstig och galen haha. Vi har alltid kul tillsammans och du är nästan alltid glad. Ibland kan du vara på dåligt humör men det blir inte tråkigt för det. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva med ord hur bra du är, men Ellen Annerberg är iallafall världens bästa vän, som alltid finns där för en och bryr sig! Guld värd är du!❤
 
Lovisa: Okej, först och främst så måste jag säga att du är en av mina bästavänner, du är den jag verkligen litar på till 100%. Man kan alltid komma till dig om man behöver prata, vilket är otroligt bra. Du är nästan alltid glad och sprider massa glädje. Du och jag har verkligen dom sjukaste minnena, som alla gånger vi har gjort alla fula videos. Sen vissa saker är så knäppa att jag inte ens tänker ta upp dom. Med det menar jag att du är riktigt jävla konstig, men det gör inget för man älskar dig ändå. Sen som alla andra människor har du dina sidor e.x du är väldigt envis, ibland vill man bara gräva ner dig i en grop, fast jag skulle såklart gräva upp dig efter 5 min eftersom vi är som systrar och jag älskar dig! Vi har känt varandra i snart 10 år ungefär, och vi är fortfarande lika nära, därför vet jag att du är den bästa! En riktigt bra vän. Älskar dig Ellenpellen ❤

Jocke: Ellen du är en väldigt spontan person med jättemkt roliga idéer, super fin tjej med jättebra smak på kläder, super gooo mot sina vänner, och omtänksam när hennes vänner inte är 100%iga... ;)                                                 Om jag nu ska lägga till något negativt så kan jag kanske tycka att du kan vara lite lätt aggressiv mot dina närmaste... :') ;)                 But thats pretty much it...

Puss på dig!❤

Sara: Ellen är en genom snäll person som dock kan vara en aning speciell ibland... Hon är omtänksam, bryr sig om folk och skrattar mycket och är inte rädd för att vara sig själv. Ellen är oxå lite pedofil ibland och hennes peddoblickar är inte att leka med 😓 Ellen är en av mina allra bästa kompisar och jag vet att även om vi bråkar ibland så kommer hon alltid finnas där för mig! Love u spagetti tjejen 😂💋💋❤

//ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0