Parts of 2013, hittills #1

- En mysig kväll hos Ida med henne, Hannah och Johanna. Vi snackade en massa och planerade saker vi ska göra till sommaren.
Jag och Ida (och Cissi) följde med Hannah till stallet och hade sjukt kul. Hannahs häst var gaalen denna dagen så Hannah flög av, och vi fick det både på film och bild! Dessutom hade vi en mysig sleepover här på kvällen.
Fick hem mina sneakers och skulle inviga dom, tänkte inte på att det fortfarande var snö och 0-gradigt ute och därför frös jag näst intill ihjäl. Men man lär sig av sina misstag, älskar skorna iallafall!
Även här en jättebra kväll, först middag med Johanna, Sara och Ida. Efter det såg vi Gangster squad på bio.
Hagabion med klassen. En av dom sista sakerna vi kommer göra med klassen. Eller aa, den är ju redan gjord men vi slutar ju snart... Fick även reda på att "läraren" vi hade där hade träffat Leonardo Di Caprio när han var som snyggast (vid titanic-tiden) och spelat basket med honom, haha.
Återförenades med Lovisa och Jasmine, perfekt eftermiddag.
Alla hjärtans dag, hade en jättelyckad tjejmiddag här, mycket skratt och kärlek ❤❤❤❤.
 
Det här är kanske inte några jättespeciella saker igentligen, men det är sådana stunder som man tänker tillbaka på med glädje (lol vilken tant haha) och det är sådana minnen som betyder mycket för mig.
//ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0