Min kära IPhone

Tänkte ge er en liten guide igenom min telefon och visa er vilka appar jag brukar använda och lite så.
Snapchat - skickar säkert åtminstonde 50-100 snapchats om dagen, tycker det är hur kul som helst! (heter ellenannerberg där om någon skulle vilja lägga till mig😋)
InstaStitch, Photo Collage & PE-Fotolr - Dessa apparna använder jag om jag ska göra collage, redigera bilder, skriva något på någon bild etc.
Instagram - Tror alla vet vad det är haha, men är verkligen helt galen i instagram, checkar in säkert 30 gånger om dagen.
WeHeartIt - Kan inget annat än att älska WeHeartIt, känns som att genom att kolla igenom mina album så kan man se hur mitt liv sett ut och varit det senaste året ungefär.
Bloggar - Nästan alla bloggar jag läser är samlade i dessa två mappar.
Kläder - Ganska uppenbart vad denna mappen innehåller.
Spotify - Har ingen egen men Lovisa är så snäll som lånar ut sin till mig, så nu kan jag lyssna på musik överallt, när som helst.
Polyvore - Här gör jag alla klädcollage som jag lägger in på bloggen, men även så brukar jag bara kolla runt ibland och se om man hittar något snyggt klädesplagg.
Reseplanerare - För att kolla upp spårvagnar, bussar eller tåg, jättesmidigt!
Blogg.se - En självklarhet, jättelätt att slänga in ett inlägg härifrån om man inte orkar, eller har tid till, att gå in på datan.
En bild på min ashärliga bakgrundsbild och hur det ser ut där nere (det där lät jävligt fel, men ni förstår vad jag menar).
Och till sist bild på mina bakgrunder.
Nu har jag i princip visat upp mitt liv för er, så hoppas att det var underhållande!
//ellen

Kommentarer
Postat av: Hej

Kan du visa bloggarna du följer? :)

2013-04-22 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0