Byebye summer

36 glada minnen.
 
Har under kvällen smsat lite med folk och tackat för denna sommaren, samt planerat morgondagen osv. sorry för många inlägg om sommaren och gymnasiet nu, hoppas att ni står ut!
Men jag är så sjukt tacksam över denna sommaren, trots att vädret har sugit har jag mått såå himla bra, i stort sett hela tiden. Jag ser tillbaka på sommarlovet med ett stort leende på läpparna, det har inte varit i närheten av vad jag tänkte mig några veckor innan vi slutade nian, men det har också varit så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Folk som jag inte ens hade pratat med när vi slutade skolan är nu de som jag umgås mest med...
Nu ska alla vidare till sina egna skolor med nya folk och vänner. Jag hoppas att jag inte kommer tappa kontakten med de underbara folk jag har träffat under denna sommaren.
Men i vilket fall som helst så tackar jag för dessa 10 veckor, och är nu mer än redo att välkomna hösten!
//ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0