Sommaren 2013

Försökte klippa ihop ett litet collage med bilder från "de bästa minnena hittils", men det var omöjligt...
 
Även om man inte vill inse det så börjar faktiskt detta sommarlovet lida mot sitt slut.
Dessa veckorna som har gått har jag kommit nära några underbara människor, glidit isär från några men också lärt känna massa nya folk, hittat på konstiga saker, skapat nya minnen, levt livet och njutit av att vara ledig och inte ha något att oroa sig över.
Det är mycket på "sommaren 2013" listan som inte är avprickat ännu, men jag har faktiskt lite mer än 2 veckor på mig till det.
Idag är det 18 ynka dagar kvar tills gymnasiet startar, och även om det är lite läskigt så ser jag fram emot hösten riktigt mycket, känner på mig att det kommer bli en bra tid.
Nu ska jag avrunda innan detta blir för långt, men även om jag kanske inte gjort allting jag tänkte så har jag varit riktigt lyckligt största delen av sommaren, och därför har sommaren 2013 varit extra bra för mig!
 
Lägger upp den här bilden igen eftersom att den lyckan inte kan beskrivas tillräckligt❤❤❤
//ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0