Beroende

Jag tror att jag är beroende utav TV serier, tycker det är mycket roligare att följa serier än att kolla på massa filmer hela tiden.
Men sedan i höstas har jag kollat på:
- Alla säsonger av The OC, plus några extra avsnitt ibland.
- Alla säsonger av Gossip girl.
- Alla avsnitt av PLL som finns ute.
- 2 säsonger av The Hills.
- 1 säsong av The City.
- En halv säsong av True Blood.
- Alla avsnitt av modern family som finns ute.
- En halv säsong av Californiacation eller vafan den heter 😳
- Ca 1 säsong av How I Met Your Mother
- 1 säsong av någon random brittisk serie.

Och nu har jag börjat kolla på The OC igen, började igår och är redan på avsnitt 10, jag tror jag behöver hjälp, det jobbigaste är att jag har 3 planerade serier jag ska kolla på efter OC med...

//ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0