Snygga vårkläder | 1

Jackor:
Skinnjackan är ju en klassiker, funkar alltid! Tycker att den gröna är såå cool. Jeansjackan var också snygg med mönstret, liite annorlunda.
Bikbok - H&M - Jofama by Marie Serneholt - Nelly.com

Byxor:
Enligt mig så måste alla ha ett par vita och ett par färgade byxor på våren, det hör liksom till.
Universe leggings är astuffa, ska försöka hitta ett par till mig, Miss me jeansen är för snygga.
Dr Denim - Dmretro.com - Miss me - Gina tricot
Skor:
Som ni kanske visste så är jag besatt av skor, det är det bästa som finns!
Vill ha alla dessa skorna lika mycket, boots funkar alla årstider, loafers-erna (?) är huur snygga och sköna som helst, indian-inspirerat är assnyggt tycker jag och palladium är ju också en klassiker som funkar till allt, dock lite tråkigt att 75% av sveriges befolkning har ett par, men vem bryr sig!?
Ldir - Palladium - The Urban Project - Wasséns
//ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0