Sitter nu inne i so-salen och har precis gjort klart det andra provet i svenskan. Skulle som sagt skriva idag och skrev en krönika, får hoppas att det gick bra! Ska dock sitta och göra absolut ingenting nu i en timme, tack gode gud att man får hålla på med mobilen när man lämnat in provet.. Håller tummarna för er som också gör det provet idag! Har efter detta tre lektioner sen är dagen slut.

Ska då hem till mamma direkt och vid fyra tror jag, kommer pappa och hämtar upp mig och Mimmi så ska vi + min faster och kusin åka till Sankt Jörgen part resort. Trodde vi skulle vara där hela helgen men åker hem imorgon på eftermiddagen skulle jag tro. Har faktiskt aldrig varit på ett spa så det ska bli skönt. Sen är det ju looov också, hallelujah 😍😍
Puss, Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0