Hemma

Har kommit hem nu. Åkte ju upp och fota lite vid sjön med ellen, andrea, lovisa. Vi kämpade på en stund men det gick verkligen inte att vara där för länge, frös nästan ihjäl. Hatar Sverige just nu, så extremt tråkigt väder så det finns inte. Sen gick vi alla bort till stensjö livs och Ellen och Lovisa åkte hem medans jag och Andrea gick in och dela på en pizza. En varm pizza satt verkligen inte fel då, haha. Åkte sen hem och nu är jag hemma.
Kommer säkert upp en del bilder här senare.
 
Vet föresten inte riktigt vad som händer med mina inlägg. Bloggar en del från blogg.se appen från mobilen och för det första fuckar appen ganska rejält för mig eftersom att inläggen tar eeevigheter att få upp. Sen kommer det med massa annat i inläggen som ni säkert märkt. Massa text, siffror och bokstäver. Ser ut som olika länkar? Fattar nada och vet inte varför det blir så men nu vet ni iallafall att jag inte medvetet gör det haha.. puss, Ida!
 
Min prins
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0