Vad jag ser fram emot nu

Dom topp fem sakerna jag ser fram emot allra mest just nu är:
 
- Sportlovet, mer än välbehövligt just nu. Även om det bara är en vecka så gör det skillnad.
- Min födelsedag, blir ju sexton i mars. Känns helt sjukt!
- Justin bieber konserten, har ingen ordentlig kommentar till det egentligen mer än att jag längtar så in i helvetes mycket tills den 22:e april då det är dax, går inte riktigt att beskriva.
- Skolavslutningen. Längtar faktiskt till just själva skolavslutningen samtidigt som jag vet att det kommer bli rätt sorgligt. Jag menar dom man har gått tillsammans med dom senaste 3 åren ska man den dagen splittras ifrån. Kommer självklart hålla kontakten med flera hoppas jag men det kommer inte bli 9a längre utan alla ska iväg till olika ställen men ser ändå fram emot den dagen.
- Kan ni gissa den femte? Jo sommarlov, självklart. Allt jag tänker på nu känns det som, sommarsommarsommar. Ska ha ett grymt sommarlov och verkligen njuta innan skolan drar igång igen.
 
 
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0