Svar på kommentar

"Vilka är era bästa tjej och kill kompisar?"

Ellen: Mina absolut bästa tjejkompisar är Ida, Sara, Hannah, Lovisa och Johanna. Victor tror jag är min bästa killkompis, vi snackar inte lika mycket längre kanske men jag vet alltid vart jag har honom. Sedan har jag känt Nicolas och Simon nästan hela mitt liv så dom känner jag ju också väldigt bra.
 
Ida: Mina bästa tjejkompisar är nog Ellen, Cissi, Sara, Moa och Hannah. Världens bästa tjejer! Sen har jag ingen suuuper bra killkompis just nu men skulle nog säga att jag står närmast Daniel.
 
En rätt så gräslig bild ifrån Stockholm menmen...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SNYGG! SEXIGA MOTHERFUCKER

2013-07-03 @ 15:10:23
URL: http://johannabladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0