Marmaris!

När vi hade klassens dag så ringde pappa och sa att han bokat en resa till marmaris för honom, mig och Mimmi. Så det blev en väldig spontanresa och jag sitter redan nu på planet. Är verkligen taggad på att åka och det ska bli så underbart att komma utomlands, att resa är det bästa som finns.
 
Dock är jag lite ledsam över att vi åker just nu. Missar avslutningen och första veckan av sommarlovet. Så kommer ju helt klart missa en hel del men nu är det som det är så ska njuta så mycket jag kan och sen har jag ju faktiskt nästan ett helt sommarlov framför mig när jag kommer hem igen. Åh så underbart. Så en vecka i marmaris nu (Turkiet) Hoppas på internet så jag kan uppdatera så mycket som Möjligt.
 
 
Puss, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0