Fakta

1. Jag och min syster bråkar mer som bröder. Vi brottas/slåss tills någon ger sig..
2. Jag är verkligen sockerberoende, sorgligt men så är det.
3. När jag var liten träffade jag inte min pappa lika mycket som jag gör nu men är mer än nöjd med hur det är nu.
4. Det spelar ingen roll hur mycket tid jag har på mig, jag blir ändå alltid klar i sista minuten. Eller ja, nästan alltid iallafall.
5. Som liten (bebis åldern) var jag överdrivet lugn. Skrek nästan aldrig haha
6. Jag mår alltid som bäst på sommaren. Tror att dom flesta gör det, därför jag längtar så satans mycket till att våren ska dra igång på riktigt för då kommer sommaren snabbare också. 😍

Puss, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0