Förbannad

Har nu kommit hem. Åkte imorse till Frölunda med Moa och fick med mig tre tröjor som jag ska lägga upp bilder på sen, efter det åkte jag hem i typ en halvtimme och sen åkte jag och övningskörde med pappa. Idag gick det åt helvete, allt sluta med att jag blev alldeles för sur och gav upp.. Satt som ett åskmoln hela vägen hem men har nu kommit hem och satt på lite glada låtar så det känns allt bättre nu. Får hoppas att det går bättre nästa gång helt enkelt!
 
Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen fixa lite, ikväll blir det nog en kvällsfika i stan! Ingen ångest idag inte heller, eftersom att det inte är någon skola imorgon. Åh så underbart!
Puss, Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0