Lyckan går inte att beskriva!

Har nu kommit hem från skolan, sista dagen idag för nu är det påsklov. Så extremt härligt, detta lovet är så välbehövligt. Är skoltrött och behöver komma bort från skolan nu så lov i över en vecka känns underbart. Just nu sitter jag bara i sängen och äter choklad, haha. Lyssnar på musik och gör inte så mycket vettigt alls. Ska snart fixa lite och sen kommer den lilla släkten på pappas sida hit + Andrina. Så ska vi fira mig och Lina lite. Som fyllde 18 i.. januari tror jag? Så det var ju ett tag sen.
Men hoppas ni får en grym början på erat lov, vet att själva lov veckan inte drar igång fören på måndag men jag anser att det är lov nu ändå. Puss, Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0