Godkväll!

Har för ungefär en timme sen kommit hem från stan. Bikbok öppningen eller vad man ska säga var bra men det var väldigt rörigt.. Folk överallt och en jäkla kö till kassan sen men fick med mig lite små grejer hem. Får se om det kommer upp bilder på det eftersom att min kamera är urladdad och har återigen tappat bort min laddare, det är något fel på mig.
 
Hursomhelst så ska jag nu ta en dusch, sen blir det nog film eller något. Känner mig sliten och seg så en dusch och sen film låter som ett bra avslut på denna dagen. Och imorgon är det fredag redan, åh så underbart!
 
 
Lagom random bild men hitta ingen annan. Så denna får jag, hannah och en lagom pigg häst bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0