Mitt "lov"

Tycker faktiskt att man kan kalla dom senaste lediga dagarna för lov eftersom att vi trots allt varit lediga i fem dagar! Dessa dagarna har varit riktigt bra faktiskt och det känns verkligen som jag uttnyttjat dagarna till max istället för att bara ligga hemma och göra ingenting. Höjdpunkten måste nog ha varit igår när jag fick se mina babes igen och vi alla fyra återförenades. Hade jäkligt mycket att prata om, även fast vi bara varit ifrån varandra några dagar.
 
Jag har verkligen haft ett par bra dagar.. Har ingen motivation alls till att gå tillbaka till skolan imorgon men nu är det inte så långt kvar till sommarlov så det är bara att kämpa på. Puss, Ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0